Strategia tworzenia własnej marki – czyli jak skutecznie budować swoją pozycję i pozycję Działu Prawnego w korporacji

Strategia tworzenia własnej marki – czyli jak skutecznie budować swoją pozycję i pozycję Działu Prawnego w korporacji

2 lutego br., w siedzibie kancelarii SALANS, w Warszawie, Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw zorganizowało dla swoich Członków praktyczne warsztaty pt.:

Strategia tworzenia własnej marki – czyli jak skutecznie budować swoją pozycję i pozycję Działu Prawnego w korporacji.

Podczas warsztatów omówiono następujące tematy:
– Marka i źródła jej wartości
– Cechy dobrej marki i skuteczne strategie jej budowania
– Marka osobista, marka zespołu, marka firmy – cechy wspólne i różnice
– Twoja aktualna marka osobista
– Marka Działu Prawnego w firmie
– Efektywny networking biznesowy
– Praktyczne sposoby budowania własnej sieci kontaktów
– Zarządzanie siecią kontaktów
 
Warsztaty poprowadził Patrycjusz Zamorski, DipM ACIM, Dyrektor Globalny Marketingu i Business Development Kancelarii Salans.
Zarówno tematyka warsztatów, jak i prowadzący zdobyli bardzo wysokie noty od uczestników a ponieważ temat okazał się interesujący i zbyt obszerny na jedno spotkanie, kolejne planowane są w najbliższych miesiącach.
 
Już teraz serdecznie na nie zapraszamy!
 
 
 

 

Social: