Materiały reklamowe oraz informacje handlowe w działalności przedsiębiorców w świetle praw autorskich, w tym m.in. wykorzystywanie zdjęć i utworów w reklamach; kwestia newsletterów i Intranetu

Materiały reklamowe oraz informacje handlowe w działalności przedsiębiorców w świetle praw autorskich, w tym m.in. wykorzystywanie zdjęć i utworów w reklamach; kwestia newsletterów i Intranetu

9 lutego br. w Warszawie odbyły się warsztaty zorganoizowane dla członków Stowarzyszenia przez PSPP oraz kancelarię DZP, pt.: 
 
„Materiały reklamowe oraz informacje handlowe w działalności przedsiębiorców w świetle praw autorskich, w tym m.in. wykorzystywanie zdjęć i utworów w reklamach; kwestia newsletterów i Intranetu”
 
Podczas spotkania poruszono następujące tematy:
 
– Prawa autorskie w działaniach marketingowych
  a. kontent (zdjęcia, filmy, newslettery i inne formy komunikacji wewnętrznej)
  b. utwory pracownicze i ich wykorzystanie np. w Intranecie
  c. ochrona wizerunku a Intranet i newslettery 
 
– Dbałość o renomę np. nowe domeny gTLD
 
– Reklama – czy warto spamować
 
– Intranet – newsletter a prasa
 
– Skuteczne zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie
 
– Dane osobowe a komunikacja wewnętrzna m.in. w  newsletterach
 
Warsztaty przygotowały i prowadziły: 
Aleksandra Auleytner – radca prawny, Partner, szef Praktyki IP&TMT oraz dr Marlena Wach – radca prawny, Senior Associate, z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka
 
 
Social: